Automatyczne skrzynie biegów

tematyczne o automatycznych skrzyniach biegów


Dzisiaj jest 17 paź 2019 10:14


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: JEEP ZJ 5,9 V8 1998
PostZamieszczono: 05 wrz 2017 18:48 

Rejestracja: 05 wrz 2017 18:19
Posty: 2
Witam serdecznie,
mam znaczny problem ze swoją skrzynią biegów jak również z warsztatem, który mi ją naprawia:
opiszę problem od początku, by było wiadomo co i jak się działo
jakiś czas temu zauważyłem że z łączenia między skrzynią a silnikiem cieknie mi bardzo mocno olej. Po zaprowadzeniu do mechanika zajmującego się skrzyniami - diagnoza uszczelka na pompie oleju. Dość szybko się z tym uporali, niestety po przejechaniu około 20km nadal ciekło. Zaprowadzenie z powrotem do serwisu i ponowne rozbieranie skrzyni. Tym razem była wstawiona jakaś grubsza uszczelka - efekt ten sam, po przejechaniu 20km cieknie z tego samego łączenia. Ponowny powrót do serwisu i wymiana pompy oleju oraz sprzęgła. Przestało cieknąć na łączeniu, jednak wyciek pojawił się na metalowych przewodach oraz dziwna praca skrzyni biegów ( samochód podczas ruszania i rozpędania normalnie zmienia biegi, jednak po zwalnieniu samochód redukuje tylko do 2 biegu i na nim już zostaje. Rusza z 2 i ciągle na niej jest. Bieg wsteczny działa prawidłowo. Po kolejnym odpaleniu samochodu, biegi znowu szły do góry a po redukcji zostawały na 2 :shock: poza tym nie uruchamiał się w pozycji P tylko na N). Po powrocie do serwisu i opisaniu wszelkich problemów, że to chyba jakiś czujnik bo w sumie się resetuje po wyłączeniu zapłonu znowu mi wyciągnęli skrzynie i sprawdzili wszelkie czujniki - niby są ok :shock:jak również sama skrzynia jest ok
Sprawdziłem sam linkę kick-down i zauważyłem że jest bardzo mocno poluzowana w stosunku do położenia kiedy oddawałem samochód, prawdopodobnie poluzowali gdzieś przy skrzyni. Niestety nie jest możliwe ustawienie we wcześniejszej pozycji ponieważ nie mam już takiego zakresu korekty od strony silnika. Kiedy ustawiłem linkę najbardziej naprężoną to skrzynia zmieniała biegi ale bardzo bardzo wysoko około 5000 obrotów.
Na dzień dzisiejszy skrzynia nie zmienia biegów lub zmienia je jak chce, cieknie z łączenia oraz z jakiegoś czujnika i podczas nalewania oleju przez bagnet olej również wycieka gdzieś z góry...... :( Skrzynia była wyciągana u Nich okolo 6 razy......
Proszę mi napisać co to może być jak również orientacyjny koszt naprawy w Waszym samolnie


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: JEEP ZJ 5,9 V8 1998
PostZamieszczono: 09 wrz 2017 21:35 

Rejestracja: 05 wrz 2017 18:19
Posty: 2
Dodatkowe pytanie:
czy do takiego silnika 5.9 pasuje jakaś inna skrzynia biegów? Możliwa jakaś adaptacja?????


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: JEEP ZJ 5,9 V8 1998
PostZamieszczono: 16 sty 2018 10:23 
Administrator

Rejestracja: 06 sty 2009 16:41
Posty: 9334
inna skrzynia nie podejdzie. Koszt naprawy jest zalezny od uszkodzeń. Możemy go podać po weryfikacji uszkodzeń.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: JEEP ZJ 5,9 V8 1998
PostZamieszczono: 04 lut 2019 23:22 

Rejestracja: 04 lut 2019 23:18
Posty: 3
Do silnika 5.9 (Magnum 360) pasują obudowy skrzyń z silników:

94-99 Dakota 3.9L V6 Bellhousing: Connects all to any 3.9L V6 and
any 273/318/340/360 V8, Magnum 5.2\5.9 V8, 3.7L V6, 4.7L V8, 5.7L Hemi
V8, and Jeep 2.8L CRD Turbo Diesel.

https://www.slingshotforums.com/threads ... ngs.22041/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Forum o automatycznych skrzyniach biegów. Porady, informacje, giełda.
© StylerBB.net, 2008

Strony internetowe: Studio Graficzne