Witam. Jak wynika z książki do Subaru poziom płynu w AT zaleca się wykonać na "gorąco" po przejechaniu kilkunastu kilometrów aby płyn uzyskał odpowiednia temperaturę. Następnie dźwignię biegów należy ustawić we wszystkich możliwych przełożeniach, ustawić na P i odczekać około 2-3 min i wykonać pomiar. Podczas takiego pomiaru na bagnecie od AT mam wskazanie "minimum hot". W książce jest info, że pomiar taki można wykonać również na zimno (nie ma informacji czy taki pomiar należy wykonać na włączonym czy też wyłączonym silniku). Na forum subaru znalazłem info, że taki pomiar na zimno wykonuję się przy wyłączonym silniku. Podczas takiego pomiaru, poziom płynu na bagnecie wskazuje ponad "max hot". Które ze wskazań jest prawidłowe? Jeżeli na "gorąco" to dlaczego pomiar na zimno wskazuję ponad "max hot"? A może pomiar na zimno również należy wykonać przy włączonym silniku? Proszę o pomoc, bo nie wiem czy mam dolać płynu aby wyrównać poziom pomiędzy minimum a max hot czy też ściągnąć płyn?
|